محمدرضا جباري افزود: وظايف در صنعت گردشگري بيشتر به صورت داوطلبي است و تمام افراد با اين صنعت دخيل هستند و رهبري بايد از سوي بخش خصوصي باشد و يک مشارکت دو جانبه بين بخش خصوصي و دولتي برقرار باشد .
وي ادامه داد: يکي از مهمترين مولفه ها در بحث ميهمانداري الکترونيکي دانش و ديگري بحث مراقبت کردن از ميهمان است .
وي با بيان اينکه رزرواسيون ، پرداخت وجه، بازاريابي و تبليغات و مديريت ارتباط با مشتري از ديگر اقدامات ميهمانداري االکترونيکي است، ادامه داد: با اين روش علايق ميهمان ها شناسايي مي شود و ديگر نياز به دخالت افراد نيست. در واقع به اين ترتيب وقتي فردي وارد هتل مي شود از طريق موبايل مي تواند از تمام امکانات ميهمانداري الکترونيکي استفاده کند .
وي همچنين گفت: با اين روش امکانات مختلفي در اختيار مشتريان و گردشگران قرار داده مي شود .
/104
انتهای پیام/